Pionierska dekada
W 2010 roku wprowadziliśmy Plan życia w sposób zrównoważony Unilever (USLP), chcąc udowodnić, że sukces działalności biznesowej powiązany jest ze zrównoważonym rozwojem.
W ciągu dziesięciu lat realizacji naszego planu świat się zmienił. Problemy, które zainspirowały nas do działania, stały się powszechne. Interesariusze nie postrzegają już zobowiązań w zakresie zrównoważonego rozwoju jako czegoś, co warto mieć, ale słusznie oczekują, że będą one stanowiły niezbędne minimum.
Wiele się przez te lata nauczyliśmy. Mimo że nie zawsze wszystko nam się udawało, wierzymy, pozostając wiernymi naszym ambicjom, osiągnięcia pozycji lidera w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i kierując się naszym przekonaniem, że zarówno marki, firmy, jak i ludzie posiadający „purpose” odnoszą sukcesy.
Jesteśmy przekonani, że droga, którą podążamy, jest właściwa dla nas i dla świata. Dysponując doświadczeniem zdobytym w ramach realizacji USLP, zamierzamy stworzyć trend, w którym nasi dostawcy oraz kontrahenci i klienci będą uczestniczyć w budowaniu lepszej przyszłości.
Nowy kontrakt ze społeczeństwem i planetą
Obecnie chcemy, jeszcze bardziej niż dotychczas, rozwinąć naszą działalność, a także sposób jej prowadzenia. Kompas - strategia korporacyjna Unilevera - określa sposób w jaki wprowadzimy ten plan w życie.
Zgodnie z naszym „Kompasem” w centrum wszystkiego co robimy znajdują się nasi interesariusze.
Strategia ta podkreśla niepodważalne znaczenie przestrzegania praw człowieka. Określa również ambitne plany działania w celu rozwiązania najbardziej istotnych problemów naszych czasów, wykorzystując skalę i wpływ naszych marek, a także dalszą i szybszą realizację ograniczonych czasowo założeń prowadzących do pozytywnych zmian.
Nasz wizja w działaniu
Posiadamy skalę, możliwości oraz chęć wprowadzenia rzeczywistej, pozytywnej i trwałej zmiany dla naszej planety i społeczeństwa. Zmieniamy się, działamy i wspieramy tych, którym przyświeca ten sam cel.