Przejdź do zawartość

Unilever Polska Zmień lokalizację


Dla mediów

Pokaż wyniki

...
  • Zrównoważony biznes firmy Unilever

    Unilever podsumowuje osiem lat realizacji Unilever Sustainable Living Plan. W tym czasie udało się osiągnąć wiele. 13 marek Unilever posiada certyfikaty Cruelty Free, a na każdej herbacie Lipton i Saga widnieje oznaczenie Rainforest Alliance. Aż 48% produktów spełnia najwyższe standardy żywieniowe. Ze swoimi programami pomocowymi i edukacyjnymi w zakresie higieny Unilever dociera do 1,24 miliarda ludzi na całym świecie. Kluczowa jest również współpraca z innymi podmiotami, której efektem jest między innymi podpisany 16 kwietnia „Pakt na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych”.

    Data publikacji:

  • Trzy pomysły na radzenie sobie z odpadami z tworzyw sztucznych

    17 stycznia 2019 – W Unilever dokładamy wszelkich starań, aby ograniczyć odpady z tworzyw sztucznych. Właśnie wykonaliśmy kolejny duży krok, podejmując trzy nowe inicjatywy.

    Data publikacji:

  • Akcja Unilever dociera do 380 mln dzieci

    Firma pomaga także w Polsce.

    Data publikacji:

  • Międzynarodowe święto przedsiębiorców MAKRO i Unilever

    Już we wtorek 10 października odbędzie się druga edycja Dnia Własnego Biznesu – międzynarodowego święta przedsiębiorców, organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska oraz Unilever. W akcji weźmie udział ponad 90 tys. przedsiębiorców z 26 krajów, w tym z Polski.

    Data publikacji:

  • Unilever liderem w swoim sektorze w rankingu Dow Jones

    Unilever po raz kolejny zajął pierwsze miejsce w sektorze produktów osobistych w rankingu zrównoważonego rozwoju Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index). Wskaźnik ten publikowany jest od 1999 roku i stanowi jeden z najbardziej wiarygodnych wyznaczników sukcesów firm w zakresie wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju.

    Data publikacji:

  • Unilever rozwija nową technologię recycklingu plastikowych odpadów

    Unilever wprowadza nową technologię recyklingu plastikowych saszetek. Technologia, zwana procesem CreaSolv®, została opracowana wraz z niemieckim Instytutem Inżynierii Procesowej i Opakowaniowej (Fraunhofer IVV) i inspirowana jest rozwiązaniem stosowanym w recyklingu telewizorów.

    Data publikacji:

  • Unilever wspólnie z UN Women walczy ze stereotypami w reklamie

    Unilever wspólnie z UN Women oraz grupą największych światowych koncernów ogłosił start projektu Unstereotype Alliance, w ramach którego firmy będą walczyć ze stereotypowym postrzeganiem płci w działaniach marketingowych. Do porozumienia przystąpili również inni światowi giganci, w tym WPP, IPG, Facebook, Google, Mars, Microsoft oraz J&J.

    Data publikacji:

  • Zrównoważony rozwój się opłaca – Unilever podsumowuje postępy w 2016 roku

    Rok 2016 udowodnił, że zrównoważone podejście korzystnie wpływa na rozwój działalności firmy Unilever. Z najnowszego raportu podsumowującego realizację Planu „Życie w sposób zrównoważony” firmy Unilever wynika, że należące do koncernu marki, które realizują założenia opracowanego w 2010 roku planu, osiągnęły o 50% wyższe tempo wzrostu niż pozostałe, a ich udział w całkowitej stopie wzrostu wyniósł 60%.

    Data publikacji:

  • Unilever wykorzysta nowe technologie w procesie rekrutacji

    Unilever ruszył z nowym procesem rekrutacyjnym wykorzystującym nowe technologie w selekcji najlepszych kandydatów. Firma, która każdego roku otrzymuje ponad 250 000 aplikacji, od połowy 2016 roku wdraża nowy, globalny proces rekrutacji, w którym korzysta z pomocy gier, wirtualnych rozmów oraz sztucznej inteligencji do wyboru kandydatów na swój topowy program menadżerski.

    Data publikacji:

  • Unilever wprowadza do Polski lody Ben & Jerry’s

    Unilever Polska rozszerza portfolio produktów dostępnych na polskim rynku o znaną na całym świecie markę Ben & Jerry’s z segmentu lodów superpremium. Lody Ben & Jerry’s dostępne będą w Polsce w sześciu wariantach smakowych i dwóch gramaturach. Oficjalny launch produktów nastąpi jeszcze w marcu.

    Data publikacji:

  • Unilever przestawi się w całości na opakowania w pełni odnawialne

    Firma Unilever ogłosiła, że do roku 2025 wszystkie wykorzystywane przez nią plastikowe opakowania będą przeznaczane do ponownego użytku, przetworzenia lub kompostowania. Jednocześnie, spółka zwraca się do całego przemysłu produktów szybko zbywalnych z apelem o przyspieszenie procesu tworzenia tzw. gospodarki obiegowej.

    Data publikacji:

  • Unilever świętuje 25-lecie działalności w Polsce i ogłasza kolejne inwestycje

    Z okazji 25-lecia działalności w Polsce Unilever ogłosił dzisiaj, że w najbliższych latach chce zainwestować kilkadziesiąt milionów euro w modernizację swoich fabryk w Baninie, Poznaniu, Katowicach oraz Bydgoszczy.

    Data publikacji:

Strona

  1. 1
  2. 2
  3. 3

Kontakt dla mediów

+48 693 960 076