1. Home
  2. ...
  3. News & features
  4. Drzewa Miłości Carte d’Or

Drzewa Miłości Carte d’Or

W maju i czerwcu w sześciu największych miastach Polski, rywalizujących o miano „miasta zakochanych”, marka Carte d’Or przeprowadziła akcję „Drzewa Miłości”. Zwyciężyła Łódź, gdzie 2324 osoby zawiesiły karty z wyznaniami na specjalnym klonie

Unilever logo

W przeciągu dwóch miesięcy miasteczka Carte d’Or pojawiły się w Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu i Łodzi. Odwiedzające je pary mogły wyrazić swoje uczucia na specjalnie zaprojektowanej karcie i zawiesić ją na Drzewie Miłości – klonie, który wieczorem po zakończeniu zabawy, sadzono na terenie parku lub miejskiego skweru. Karty zamykane były w drewnianych skrzyniach, które następnie umieszczono w korzeniach drzewa. Dodatkowo wszystkie pary biorące udział w akcji otrzymywały lody Carte d’Or. W sumie podczas 6 eventów rozdano 3630 opakowań.

Z myślą o tych, którzy nie mogli pojawić się na wydarzeniach w swoich miastach osobiście, marka Carte d’Or przygotowała specjalną aplikację na profilu „Wieczory z Carte d’Or” na Facebooku. Dzięki niej uczestnicy konkursu mogli zawiesić swoje karty na wirtualnym drzewku. Na autorów najpiękniejszych wyznań czekały atrakcyjne nagrody. W głosowaniu na 791 zgłoszonych prac konkursowych oddano 30,2 tys. głosów. Drzewa Miłości Carte d’Or można było również zobaczyć w programie „Pytanie na śniadanie” w TVP2, w którym psycholog Maria Rotkiel opowiedziała o potrzebie celebrowania uczuć i chwil we dwoje. Patronat medialny nad akcją objęło Radio ZET.

Back to top