1. Home
  2. ...
  3. Aktualności
  4. Akcja Unilever dociera do 380 mln dzieci

Akcja Unilever dociera do 380 mln dzieci

Firma pomaga także w Polsce.

GHD Logo

Warszawa, 4 grudnia 2017. Ponad 4 500 dzieci z całej Polski wzięło udział w lekcjach higieny organizowanych przez Unilever w ramach Światowego Dnia Mycia Rąk. Tegoroczna edycja akcji zgromadziła rekordową liczbę uczestników, dzięki czemu jeszcze więcej dzieci nauczyło się, jak prawidłowo dbać o higienę osobistą, a tym samym o swoje zdrowie.

Unilever od lat wpływa na poprawę warunków życia milionów ludzi na całym świecie. W ramach realizowania jednego z największych światowych programów w zakresie zmiany nawyków dotyczących mycia rąk i higieny, swoim zasięgiem objął już blisko 380 milionów ludzi w 29 krajach. Dzięki tak wielkiej skali działań możliwe jest realne wpływanie na zachowania wielu ludzi i kształtowanie odpowiednich postaw, w tym ważnym dla ich zdrowia obszarze, jakim jest dbanie o higienę.

W tym roku z okazji Światowego Dnia Mycia Rąk, Unilever zorganizował w Polsce kolejną już akcję edukacyjną dla uczniów szkół podstawowych. Podczas zajęć, prowadzonych przez wolontariuszy, dzieci poznawały zasady prawidłowej higieny osobistej i wyrabiały w sobie nawyk częstego mycia rąk. W trakcie gier i zabaw uczyły się m.in. tego, jak i kiedy myć ręce oraz jak powinna wyglądać ich codzienna poranna i wieczorna toaleta. W tym roku, w akcji wzięło udział 68 pracowników Unilever, którzy poprowadzili zajęcia dla 4 500 dzieci w całej Polsce. To wynik ponad dwukrotnie lepszy niż w ubiegłym roku.

- Dzięki dużej skali naszego biznesu możemy prowadzić swoje działania w zakresie edukacji w wymiarze globalnym – mówi Natalia Szulc, Communications Manager Poland & Baltics – Musimy zdawać sobie sprawę, że w wielu krajach świata zachęcanie do mycia rąk to niejednokrotnie kwestia ratowania życia. W Polsce ten problem przybiera inny wymiar. Naszym celem jest przede wszystkim edukowanie dzieci, na temat tego, że czyste ręce i dbanie o higienę, to w dużej mierze gwarancja ich zdrowia – dodaje.

Priorytetem programu prowadzonego od lat w Polsce, w ramach Światowego Dnia Mycia Rąk, jest uświadomienie dzieci jak ważne dla ich zdrowia jest stosowanie się do podstawowych zasad higieny osobistej oraz wyrobienie wśród nich nawyków związanych z codzienną toaletą. Podczas tegorocznych zajęć dzieci miały okazję brać udział w zabawach integracyjnych, wykonywały prace plastyczne oraz rozwiązywały zagadki. Tematyka lekcji dotyczyła m.in. tego, to co trzeba robić, by być czystym i jakie przybory są nam do tego potrzebne.

Dodatkowe informacje:

Natalia Szulc

Communications Manager Poland & Baltics

+48 691 988 203
natalia.Szulc@unilever.com

Żanetta Madaj

Account Manager

+48 533 336 510
z.madaj@2bupconsulting.pl

Dowiedz się więcej na te tematy
Back to top

DOŁĄCZ DO NASZEJ SPOŁECZNOŚCI

Zawsze jesteśmy chętni do nawiązania kontaktu z ludźmi, którzy tak jak my, troszczą się o naszą wspólną przyszłość dzięki wcielaniu w życie zasad zrównoważonego rozwoju.

KONTAKT

Skontaktuj się z Unilever i specjalistycznymi zespołami lub znajdź dane kontaktowe oddziałów na całym świecie.

Kontakt