1. Home
  2. ...
  3. Aktualności
  4. Współpraca z fundacją Tesco Dzieciom

Współpraca z fundacją Tesco Dzieciom

10 października ruszyła akcja na rzecz Fundacji Tesco Dzieciom. Unilever przekaże na cele charytatywne 1% dochodu ze sprzedaży produktów objętych specjalną promocją.

Unilever logo

Unilever oraz Tesco, liderzy społecznie odpowiedzialnego biznesu na polskim rynku, od lat zaangażowani są w działalność charytatywną oraz wspieranie lokalnych społeczności. Jedną z akcji, przy której obie firmy ściśle ze sobą współpracują, jest kampania na rzecz Fundacji Tesco Dzieciom. W jej ramach co roku określone produkty z portofolio Unilever są dostępne w sklepach Tesco w promocyjnych cenach. Następnie 1% z dochodu z ich sprzedaży przekazywany jest przez Unilever na rzecz Fundacji Tesco Dzieciom. Zebrane środki przeznaczone będą na wsparcie dla rodzinnych domów dziecka.

Naszą ambicją jest prowadzenie biznesu w sposób zrównoważony, dlatego propagujemy tę ideę na każdej płaszczyźnie działalności Unilever, włączając w to współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi, takimi jak Tesco– mówi Harm Goossens, prezes Unilever Polska. W zeszłym roku udało nam się przekazać ponad 50 tysięcy złotych na cele Fundacji. Jesteśmy bardzo dumni z tego wyniku, ale jednocześnie liczymy, że w tej edycji uda nam się go jeszcze poprawić – dodaje Goossens.

Oprócz promocji dla klientów w całym kraju Unilever przygotował dodatkową atrakcję dla krakowian. Klienci krakowskiego Tesco (ul. Kapelanka 54), którzy odwiedzą sklep ze swoimi pociechami w dniach 18-20 oraz 25-27 października będą mogli je zostawić w specjalnie przygotowanym kąciku dla najmłodszych. Tam maluchy, pod opieką profesjonalnych animatorów, będą bawić się m.in. w budowanie domów, co będzie symbolicznym nawiązaniem do akcji pomocy rodzinnym domom dziecka.

Fundacja Tesco Dzieciom, założona przez jedną z największych sieci handlowych w Polsce, wykorzystuje wszystkie możliwości, jakie daje skala działalności Tesco Polska. Fundacja Tesco Dzieciom przy okazji realizacji swoich programów stara się angażować w akcje charytatywne nie tylko partnerów, ale również klientów Tesco –mówi Katarzyna Michalska-Miszczyk, członek Zarządu Fundacji Tesco Dzieciom. Liczymy, że przy silnym wsparciu firmy Unilever, najbliższa akcja prowadzona w sklepach Tesco pomoże nam w pozyskaniu środków na pomoc rodzinnym domom dziecka a tym samym wniesie trochę szczęścia i radości do życia dzieci, które wychowują się w pieczy zastępczej – podsumowuje Michalska-Miszczyk.

Dodatkowe informacje:

Poland

Unilever Polska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
Polska

+48 22 570 60 00

Dowiedz się więcej na te tematy
Back to top