1. Home
  2. ...
  3. Aktualności
  4. Unilever obsypany nagrodami

Unilever obsypany nagrodami

Tytuł „Najbardziej skutecznego reklamodawcy świata” czy Złote Lwy na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes – to tylko niektóre z wyróżnień, jakie w ostatnich miesiącach zdobył Unilever.

20 czerwca w Cannes po raz trzeci ogłoszono globalny ranking skuteczności działań marketingowych. Pierwsze miejsce w zestawieniu Effie Effectiveness Index w kategorii reklamodawców zajęła firma Unilever. To jednak nie jedyne zwycięstwo podczas 60. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes. Jedno z pięciu Grand Prix w konkursie Cannes Lions w kategorii „Titanium and Integrated” otrzymała kolejna odsłona kampanii „Prawdziwe piękno”. Za tę samą kampanię marka Dove otrzymała również Złotego Lwa w kategorii „Reklama prasowa” oraz podwójnego Złotego Lwa w podkategoriach „Best use of Social Media Marketing in a Promotional Campaign” oraz „Corporate Image & Information”.

Unilever został doceniony również przez studentów. W prestiżowym badaniu Universum, przeprowadzonym wśród 25 550 polskich studentów, firma zajęła 2. miejsce w rankingu najbardziej atrakcyjnych pracodawców branży FMCG.

Jak co roku swoje nagrody przyznały też polskie magazyny branży handlowej. Tytuł „Przebojowego Produktu 2013 roku” przyznawany przez Życie Handlowe zdobyły: Algida (Rożek Śmietankowy), Timotei oraz Delma. Najlepsze produkty ogłosił również Hurt i Detal. „Złotymi paragonami” zostały nagrodzone: margaryna Delma, Knorr Fix Soczysty kurczak z patelni z papryką i rozmarynem, margaryna do pieczenia Kasia, środki czystości Domestos oraz ketchup Tortex. Dodatkowo, marki Knorr i Lipton otrzymały jubileuszowe wyróżnienie od magazynu Poradnik Handlowca – „20 lat z nami w sklepach branży FMCG w Polsce”.

Po raz trzeci zwycięzców prestiżowego plebiscytu "Men’s Health Produkt Roku" ogłosił również popularny miesięcznik

Men’s Health
lider wśród męskich pism lifestyle

W tegorocznej edycji konkursu nagrody główne otrzymały aż dwa produkty Personal Care. W kategorii „Produkty do włosów” tytuł najlepszego szamponu przeciwłupieżowego zdobył Clear Men 2w1 Active Sport, a wśród produktów do stylizacji Jury wybrało włóknistą pastę modelującą Toni & Guy Men. Wśród ekspertów oceniających produkty znalazł się m.in. redaktor naczelny

„Men’s Health”,
przedstawiciele działających na polskim rynku drogerii, dermatolog oraz kosmetolog.

Dodatkowe informacje:

Poland

Unilever Polska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
Polska

+48 22 570 60 00

Dowiedz się więcej na te tematy
Back to top