Wyznaczając trendy
Kampania "Atlas kobiecości" Timotei zajęła pierwsze miejsce w kategorii Najlepsze wykorzystanie zawartości, a kampania Knorra "Symfonia smaku" została z kolei nagrodzona w kategorii Innowacje w mediach/Niekonwencjonalne wykorzystanie medium.
Atlas Kobiecości Timotei
Kampania "Atlas kobiecości" Timotei zajęła pierwsze miejsce w kategorii Najlepsze wykorzystanie zawartości.
Trzonem akcji była platforma internetowa a głównym tematem - kobiecość. W Altasie znalazły się porady na temat tego, jak kobiety mogą podkreślać swoje atuty, jak pielęgnować kobiecość, jak rozwijać swoje zainteresowania. Połączono to ze sposobami pielęgnacji włosów, które są jednym z fizycznych atutów kobiecości.
Materiały w Atlasie były pogrupowane w sześć sekcji odpowiadających sześciu różnym kobiecym cechom oraz wariantom produktów Timotei. Każda sekcja zawierała artykuły, quizy i materiały video. Timotei przyjął rolę eksperta, który radził, inspirował i odkrywał przed kobietami nowe możliwości. Do sukcesu przyczyniła się przejrzysta struktura strony, nowoczesny layout i wciągająca zawartość
W ciągu sześciu miesięcy stronę odwiedziło ponad 600 000 użytkowników, liczba odsłon wyniosła prawie 3 000 000 a przeciętny czas spędzony na stronie wynosił aż 34 minut!
Symfonia smaku Knorra
Kampania Knorra "Symfonia smaku" została z kolei nagrodzona w kategorii Innowacje w mediach/Niekonwencjonalne wykorzystanie medium.
Celem kampanii było zaangażowanie użytkowników w nowoczesną, viralową grę internetową. Gra była jednocześnie konkursem, w którym użytkownicy stawali się kompozytorami. Ich zadaniem było stworzenie utworu muzycznego z odgłosów pochodzących z kuchni – skwierczenia smażonego mięsa czy rozbijania mięsa :-)
Użytkownicy publikowali swoje utwory w galerii oraz na Facebooku, aby poddać je ocenie internautów.
W rezultacie, w przeciągu zaledwie jednego miesiąca, kampania Knorra zebrała 100 424 unikalnych użytkowników a strona była oglądana 423 070 razy.
Dodatkowe informacje:
Unilever Polska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
Polska
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych Unilever:
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Grupy Unilever jest Pani Nina Barakzai.
Weena 455, 3013 AL Rotterdam, Holandia
+48 22 570 60 00