1. Home
  2. ...
  3. Aktualności
  4. Perły rynku FMCG

Perły rynku FMCG

Konkurs wyłania najlepsze produkty powszechnego użytku wprowadzone na rynek w ubiegłym roku oraz wskazuje nowości, które w ocenie detalistów okazały się mieć największy potencjał sprzedażowy.

Najlepsza w kategorii "Herbaty czarne, zielone i białe" okazała się Saga z witaminą C. Hellmann’s Babuni był bezkonkurencyjny w kategorii "Musztardy, majonezy, ketchupy", a nowe warianty dań Amino w kategorii "Dania gotowe instant". Knorr wygrał w dwóch kategoriach: "Przyprawy i buliony"” z bulionetką pieczeniową oraz "Fixy" z Nuggetsami z kurczaka. Kategoria "Tłuszcze żółte" należała do Delmy Extra z masłem o smaku prażonej cebulki.

Najlepszym preparatem do czyszczenia toalet okazał się Domestos Zero Kamienia Blue, a pierwsze miejsce w kategorii "Uniwersalne środki czystości i akcesoria do czyszczenia" zajął Cif Ultra White.

Do piątej edycji konkursu producenci zgłosili 330 produktów – nowości i innowacji wprowadzonych na rynek w 2010 roku. Redakcja Wiadomości Handlowych, kierując się klasyfikacją stosowaną przez agencję badawczą Nielsen, podzieliła zgłoszone produkty na 60 kategorii. Głosami detalistów nagrodzonych zostało 180 produktów.

Dodatkowe informacje:

Poland

Unilever Polska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
Polska

+48 22 570 60 00

Dowiedz się więcej na te tematy
Back to top