1. Home
  2. ...
  3. Aktualności
  4. Młodzież wybrała reklamę Axe

Młodzież wybrała reklamę Axe

Reklama Axe "Click" zwyciężyła w kategorii "Drogeria" w konkursie Spoters 2010. To konkurs na najlepsze spoty reklamowe skierowane do młodej widowni.

Spot reklamowy Axe otrzymał również Grand Prix konkursu za największą liczbę zebranych głosów spośród wszystkich nominowanych reklam.

W trzeciej edycji tego konkursu, widzowie MTV i VIVA Polska oddali łącznie prawie 16 000 głosów. Swoje ulubione spoty wybierali, głosując na stronie spoters.com.pl. Spoters to jedyny w Polsce plebiscyt na reklamy najbardziej lubiane przez młodzież.

Dodatkowe informacje:

Poland

Unilever Polska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
Polska

+48 22 570 60 00

Dowiedz się więcej na te tematy
Back to top