Młodzież wybrała reklamę Axe
Reklama Axe "Click" zwyciężyła w kategorii "Drogeria" w konkursie Spoters 2010. To konkurs na najlepsze spoty reklamowe skierowane do młodej widowni.
Spot reklamowy Axe otrzymał również Grand Prix konkursu za największą liczbę zebranych głosów spośród wszystkich nominowanych reklam.
W trzeciej edycji tego konkursu, widzowie MTV i VIVA Polska oddali łącznie prawie 16 000 głosów. Swoje ulubione spoty wybierali, głosując na stronie spoters.com.pl. Spoters to jedyny w Polsce plebiscyt na reklamy najbardziej lubiane przez młodzież.
Dodatkowe informacje:
Unilever Polska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
Polska
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych Unilever:
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Grupy Unilever jest Pani Nina Barakzai.
Weena 455, 3013 AL Rotterdam, Holandia
+48 22 570 60 00