Marki Godne Zaufania
Ogłoszone zostały wyniki europejskiego badania konsumenckiego European Trusted Brands 2006. Wśród wyróżnionych znalazły się również nasze marki - Domestos, Knorr i Omo.
Zdaniem Europejczyków
To już 6. badanie Reader’s Digest, które obejmuje ponad 25 tysięcy czytelników w 14 krajach Europy i Rosji. Sondaż pozwolił wskazać, które marki Europejczycy darzą największym zaufaniem.
Domestos, Knorr i Omo
Wśród marek, najbardziej cenionych przez Polaków znalazł się Domestos (w kategorii środków czystości), zdobywając tym samym Złote Godło European Trusted Brands.
Dodatkowo polski oddział Reader's Digest co roku przyznaje Srebrne Godło European Trusted Brands - dla tych marek, które według respondentów zdobyły najwyższe uznanie w minimum 3 z pięciu kryteriów określających zaufanie do marki (jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, znajomość potrzeb klienta i jestem klientem).
Srebrnym Laureatem European Trusted Brands zostały: Knorr w kategorii przypraw i nasza marka proszków do prania Omo.
Trusted Brands
European Trusted Brands to największe i najszerzej zakrojone badanie konsumenckie przeprowadzane w Europie przez Reader's Digest. Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. i od tamtej pory jest ono co roku kontynuowane w kilkunastu krajach europejskich. Jest to jedyny sondaż w Europie, który oprócz tematyki marketingowej bada także nastroje społeczne i rokrocznie pogłębia analizę portretu typowego Europejczyka.
Dodatkowe informacje:
Unilever Polska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
Polska
+48 22 570 60 00