1. Home
  2. ...
  3. Aktualności
  4. Kampania Dove - Prawdziwe Piękno

Kampania Dove - Prawdziwe Piękno

Według badań przeprowadzonych przez Research International dla Dove tylko 4% pytanych Polek uważa się za atrakcyjne, 8% za ładne.

Piękny cel

Polska, jest kolejnym krajem, w którym marka Dove rozpoczyna ogólnospołeczną debatę na temat kobiecego piękna. Celem kampanii jest przede wszystkim przełamanie istniejących w tej dziedzinie stereotypów oraz wsparcie kobiet w budowaniu przez nie poczucia samoakceptacji.

"Dove już od kilku lat starał się zwracać uwagę na fakt, że istnieją różne definicje piękna. Teraz z jeszcze większa siłą chcemy pokazywać Polkom, że są piękne. Mamy nadzieje, że dzięki naszym działaniom pomożemy kobietom nauczyć się akceptować siebie. Będziemy dokładali do tego wszelkich wysiłków." - powiedziała Monika Witecka, odpowiedzialna ze strony Dove za kampanię w Polsce.

Kobiecość

Kampania "Prawdziwe piękno" jest odpowiedzią marki Dove na wyniki badań, z których wynika, że wiele kobiet w Polsce ma problemy z samoakceptacją oraz poczuciem własnej wartości. Większość z nich ulega stereotypom. Kampania rozpoczyna się od pytania o definicję prawdziwego piękna. Zostanie ono zadane na billboardach, które pojawią się w całej Polsce oraz w prasie. W ten sposób Dove chce zwrócić uwagę opinii publicznej na fakt, że prawdziwe piękno nie zależy od kształtu, wieku, koloru ani rozmiaru.

Twarze kampanii "Prawdziwe piękno" w Polsce to kobiety, które pochodzą z różnych krajów, reprezentują różne typu urody i są w różnym wieku. Jest wśród nich jedna Polka (na zdjęciu). Na każdym billboardzie znajdują się dwa określenia odnoszące się do przedstawionej na zdjęciu kobiety. Prowokują do zadania sobie pytania o jej piękno. Od odbiorcy zależy, które z nich uzna za bardziej odpowiednie i pasujące do modelki.

Swoje poparcie dla idei kampanii Dove "Prawdziwe piękno" wyraziło już wiele znanych osób, które zgodziły się zostać ambasadorami kampanii. Wśród nich znaleźli się: Katarzyna Figura, Gosia Baczyńska, Dorota Wellman oraz Janusz Wiśniewski.

Z czasem

Kampania Dove "Prawdziwe piękno" nie ma ram czasowych. W perspektywie kilku miesięcy rozpoczną się kolejne etapy, m.in. cykl spotkań dla kobiet w największych miastach Polski. W spotkaniach wezmą udział eksperci, m.in. psycholodzy, seksuolodzy, którzy będą odpowiadać na pytania i problemy kobiet. Zaplanowano także szeroko zakrojony program edukacyjny dla szkół. Jest on adresowany nie tylko do młodzieży, ale również do rodziców i wychowawców.

Dodatkowe informacje:

Poland

Unilever Polska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
Polska

+48 22 570 60 00

Dowiedz się więcej na te tematy
Back to top