Smiling man sitting on the stairs

Rozpoznawanie trendów

Nigdy nie było bardziej ekscytującego czasu na rozpoczęcie kariery w marketingu w Unilever. Jesteśmy drugim co do wielkości reklamodawcą na świecie. Posiadamy zróżnicowaną ofertę ponad 400 marek żywności, artykułów gospodarstwa domowego i higieny osobistej, z których 14 generuje sprzedaż przekraczającą 1 mld euro rocznie. Wiele z naszych marek ma długoletnią misję społeczną, w tym Dove, który realizuje kampanię doceniającą piękno każdej kobiety.

Wraz ze znacznym wzrostem na rynkach rozwijających się i wschodzących, rosnącym zainteresowaniem konsumentów zrównoważonym rozwojem oraz początkiem rewolucji cyfrowej, marketerzy muszą zidentyfikować trendy, zachowania oraz innowacje, aby nasze marki wyróżniały się na rynku.

Więcej informacji:

Praca w marketingu polega na bliskim kontakcie z konsumentami w celu dogłębnego zrozumienia ich preferencji i potrzeb, a następnie kierowania projektami, budującymi biznes i wartość marek.

Niezależnie od tego, czy chodzi o rozwój marki, czy też jej budowanie, nasi marketerzy odgrywają kluczową rolę w procesie angażowania konsumentów za pośrednictwem naszych marek, w komunikacji oraz w realizowaniu naszej misji zrównoważonego rozwoju.

EE Digital Hub

Unilever dąży do tego, by działać lepiej, szybciej i w sposób bardziej zorientowany na konsumenta i klienta, będąc gotowym na przyszłość zmieniającego się świata. W celu lepszego dostosowania biznesu do tej rzeczywistości, musimy mieć możliwość korzystania z technologii cyfrowej.

W związku z tym przyspieszamy naszą cyfrową transformację w każdym z obszarów, od produkcji i innowacji, do marketingu i sprzedaży, aby uczynić Unilever bardziej konkurencyjnym w coraz mocniej zdigitalizowanym świecie. Stanowi to podstawę podejścia zorientowanego na konsumenta poprzez modele marketingu i sprzedaży oparte na danych. Usprawnia to również procesy, uwalniając czas i energię na skoncentrowanie się na działaniach napędzających wzrost.

Jak mówi Peter ter Kulve, Dyrektor ds. Transformacji Cyfrowej firmy Unilever: "Cyfrowa transformacja polega zasadniczo na budowaniu głębokich, celowych relacji z milionami konsumentów, i umieszczeniu tychże konsumentów w centrum naszych działań."

Digital Hub kumuluje zestaw umiejętności, które napędzają marketing oparty na danych. Unilever Digital Hub to swego rodzaju centrum usług, które umożliwiają marketerom zwiększenie precyzji, wydajności i marketingu 1-2-1, w bardziej zintegrowany sposób. Co więcej, jest to środowisko pracy łączące zespoły CMI, marketingu, mediów oraz e-commerce.

Group of people talking in the meeting room

Globalne marki

Lady browsing Unilever products

W tym roku zdobyliśmy więcej nagród dla pracodawców niż kiedykolwiek wcześniej. Jesteśmy największą europejską firmą z branży FMCG na świecie i zajmujemy 1. miejsce w rankingu Climate Counts za nasze inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Back to top

DOŁĄCZ DO NAS

Zawsze jesteśmy chętni do nawiązania kontaktu z ludźmi, którzy tak jak my, troszczą się o naszą wspólną przyszłość dzięki wcielaniu w życie zasad zrównoważonego rozwoju.

KONTAKT

Skontaktuj się z Unilever i specjalistycznymi zespołami lub znajdź dane kontaktowe oddziałów na całym świecie.

Kontakt