Toggle Szukaj

  1. Home
  2. ...
  3. Profesjonaliści
  4. Marketing

Marketing

Marketing

„FIRMA UNILEVER JEST FANTASTYCZNYM, BARDZO NOWOCZESNYM PARTNEREM I CIESZYMY SIĘ, ŻE MOŻEMY WRAZ Z NIM PODTRZYMYWAĆ I BUDOWAĆ OBECNOŚĆ FIRMY, JEJ MAREK I INICJATYW CHARYTATYWNYCH NA PORTALU FACEBOOK. UNILEVER TO FIRMA, KTÓRA ROZUMIE, ŻE DAJĄC LUDZIOM MOŻLIWOŚĆ WYMIANY DOŚWIADCZEŃ I PRZYCZYNIENIA SIĘ DO ZMIANY NA LEPSZE, MOŻNA ZDZIAŁAĆ CUDA.”

Joanna Shields, Wiceprezes i Dyrektor Zarządzający, EMEA Facebook

Właśnie teraz jest najlepszy czas na to, żeby rozpocząć karierę w Marketingu firmy Unilever. Jesteśmy drugim największym reklamodawcą na świecie. W swojej ofercie posiadamy ponad 400 marek w takich kategoriach, jak żywność, środki czystości i higiena. 12 z nich generuje sprzedaż przekraczającą 1 000 000 000 EUR rocznie. Wiele naszych marek od wielu lat niesie ze sobą misje społeczne, w tym np. Kampania na rzecz prawdziwego piękna Dove.

Za sprawą dużego wzrostu rozwijających się i nowopowstałych rynków zbytu, rosnącego zainteresowania konsumentów życiem w sposób zrównoważony oraz schyłku cyfrowej rewolucji, marketingowcy muszą rozpoznawać trendy, zachowania i innowacje, dzięki którym nasze marki nadal będą się wyróżniać i znajdować kolejnych nabywców.

Ze względu na to, że marketing jest kluczowym elementem rozumienia, tworzenia i budowania popytu, zakres działań jest bardzo szeroki. Tworzenie wielkich kategorii produktów w ciągle zmieniającym się otoczeniu oraz pogoń za wzrostem udziałów w rynku i zwiększaniem obrotów sprawiają, że jest to praca zarówno wymagająca jak i satysfakcjonująca.

Nasze zadania koncentrują się na tym, aby jak najbardziej zbliżyć się do konsumentów, zrozumieć ich preferencje i potrzeby, a następnie podjąć inicjatywy, które kreują biznes i wartość poszczególnych marek.

Pracując zarówno przy rozwoju, jak i przy budowie marek nasi marketingowcy odgrywają kluczową rolę w budowaniu relacji, komunikowaniu i angażowaniu konsumentów w misję firmy, związaną z życiem w sposób zrównoważony.

Niektóre z ostatnio zdobytych przez nas nagród

  • Keith Weed, Chief Marketing Officer, uhonorowany w 2012 międzynarodowym tytułem Marketera Roku przez agencję badań marketingowych M and M
  • Marc Mathieu, Senior Vice President, Marketing, nazwany w 2012 r. przez Marketing Magazine najbardziej wpływowym marketingowcem w Wielkiej Brytanii
  • W 2012 r. otrzymaliśmy osiem nagród Spikes w Azji
  • W 2012 r. natomiast 25 Złotych Lwów w Cannes
Back to top