Toggle Szukaj

  1. Home
  2. Kariera w firmie Unilever
  3. Profesjonaliści
  4. Customer development (sprzedaż)

Customer development (sprzedaż)

Customer development

"FIRMA STWARZA MOŻLIWOŚĆ, BY JUŻ OD PIERWSZEGO DNIA SPRAWDZIĆ SWOJĄ KONKURENCYJNOŚĆ I KREATYWNOŚĆ”

Pumla Siphamla, Krajowy Specjalista ds. Klienta, Customer Development, Afryka Południowa

W każdej sekundzie blisko 25 000 ludzi używa produktów firmy Unilever praktycznie w każdym kraju na świecie. Produkty te można znaleźć w 11 milionach sklepów, prowadzonych w sumie przez 150 000 naszych klientów. Te liczby podwoją się, kiedy osiągniemy postawione przed nami cele.

Nasze zespoły ds. Rozwoju Klienta współpracują z klientami w celu przeprowadzania pionierskich przedsięwzięć w zakresie nowych produktów, kategorii i koncepcji.

Koncentrując się na konsumentach

Czy to w kategorii zarządzania, rozwoju czy wdrażania marki/kategorii rozwiązań i działań lub zarządzania rachunkami koncentrującym się na obrotach, zyskach i udziałach w rynku, a rolą Działu ds. Rozwoju Klienta będzie dostarczanie nam informacji o wiodących trendach, zwyczajach i zachowaniach kupujących.

Nastawienie na działanie

Koncentrujemy się na „fundamentach sprzedaży" – normach, które pozwalają zmierzyć nasze osiągnięcia w sprzedaży detalicznej. Współpracujemy z kanałami detalicznymi na całym świecie i wraz z nimi skupiamy się na tym aby jak najskuteczniej przyciągać klienta do stanowiska z odpowiednimi kategoriami produktów.

Współpraca z klientami

Nasze innowacyjne podejście do współpracy zawsze cieszy się uznaniem klientów.

Customer Innovation and Insight Centres (CiiCs) wspierają współpracę korzystając z naszych globalnych doświadczeń oraz wiedzy, a także dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych narzędzi i metod.

Poprzez wspólne planowanie działalności oferujemy klientom kompleksowe rozwiązania, poczynając od wprowadzania innowacyjnych produktów na rynek do wdrażania ich w przestrzeni sklepowej.

Wraz z naszymi klientami promujemy zrównoważony rozwój

  • Zasada Zrównoważonego Rozwoju znajduje się w samym sercu tego, co robimy w Customer Development
  • The Living Project, dzięki współpracy sieci Walmart i firmy Unilever, inspiruje konsumentów do niewielkich działań, które mogą podjąć, aby przyczynić się do lepszego, bardziej zrównoważonego życia na świecie bez poświęcania czasu i pieniędzy. Program oferuje rozwiązania, które pozwalają klientom sklepów podejmować niewielkie dzialania, które razem czynią wielka różnicę.
  • Poprzez program "Shakti" w Indiach, rozszerzyliśmy naszą sieć bezpośredniej dystrybucji mikroprzedsiębiorców, którzy sprzedają nasze produkty w małych miejscowych sklepach, podwajając przez to dochód swojego gospodarstwa domowego poszerzając jednocześnie zakres działalności Unilevera.
Back to top