Przyczynisz się do wzrostu kategorii poprzez wdrożenie odpowiednich działań i innowacji. Niektóre działania obejmują zarządzanie budżetami handlowymi dla twoich kategorii, dostarczanie danych wejściowych do łańcucha dostaw w zakresie popytu i partnerstwo z finansami, aby zapewnić rentowność.
Marketing
Unilever jest drugim co do wielkości reklamodawcą na świecie. Budowanie naszych marek i komunikacji oznacza budowanie trwałych relacji.
Bez względu na to, jak atrakcyjne są nasze produkty, jeśli nie są na półkach, nie mogą być sprzedane. Nasz zespół Customer Development jest odpowiedzialny za współpracę z naszymi klientami, aby opracować najlepszą strategię ich obsługi. Obejmuje to wspólne planowanie, negocjacje strategiczne i zapewnienie, że klient zawsze chętnie wybiera marki Unilever.
Doświadczenie, które otrzymasz na ścieżce Marketing
Rotacja w zespole Category Operations
Rotacja w zespole Brand Building
Zrozumiesz sprzedawane marki z perspektywy konsumenta i kupującego a także odkryjesz narzędzia, które pomogą w przygotowaniu komunikacji marki.
Rotacja w zespole National Accounts
Staniesz się twarzą Unilever w kontaktach z naszymi kluczowymi klientami detalicznymi i hurtowymi. Będziesz mieć okazję bezpośrednio z nimi współpracować, aby upewnić się, że nasze produkty są dostępne dla kupujących w odpowiednim miejscu i za odpowiednią cenę, zapewniając w ten sposób zyskowny wzrost.
Inne krótkie rotacje obejmują:
Sprzedaż w terenie oraz Customer Development Operations.
Rotacja w zespole Customer Development
Ta unikalna funkcja umożliwia współpracę z klientami zewnętrznymi oraz hurtownikami, aby tworzyć wspólne kampanie marketingowe, które wspierają rozwój obu firm. Będziesz strategicznie współpracować z naszymi klientami, aby upewnić się, że plany są odpowiednio realizowane.
Rotacja w zespole Brand Development
Pomożesz zdecydować, jaki kierunek obiorą nasze marki na różnych rynkach. Będziesz współpracować z globalnymi zespołami w tworzeniu marek i strategii konsumenckich, które ostatecznie wpłyną na zachowania konsumentów.