Toggle Szukaj

  1. Home
  2. Nasze Marki
  3. Wiadomości o naszych markach
  4. Światowy Dzień Żywności 2013

Światowy Dzień Żywności 2013

Unilever logo

Na świecie z powodu głodu cierpi 870 milionów ludzi. Wśród nich dzieci – szczególne ofiary klęski głodu. Przy okazji Światowego Dnia Żywności obchodzonego 16 października Unilever po raz kolejny wspiera działania Światowego Programu Żywnościowego ONZ i pomaga dostarczać szkolne posiłki dla potrzebujących dzieci.

Obchodzony co roku 16 października Światowy Dzień Żywności ma na celu podnoszenie świadomości społecznej na temat problemów żywnościowych świata i połączenie wysiłków w walce z głodem, niedożywieniem i ubóstwem. Z tej okazji Unilever po raz kolejny angażuje się w działania Światowego Programu Żywnościowego ONZ, aktywując kampanię „1 LUBIĘ TO! = 1 POSIŁEK”.

16 października na profilu Przepisy.pl prowadzonym przez markę Knorr na portalu Facebook zostanie opublikowany specjalny post informujący o Światowym Dniu Żywności. Za każde kliknięcie „Lubię to!” pod postem Globalna Fundacja Unilever przekaże równowartość jednego posiłku dla potrzebujących dzieci. W ten sposób chcemy przyczynić się do przekazania dzieciom miliona posiłków. Są to dania przygotowywane w szkole, w lokalnym środowisku lub dowożone z zewnętrznych kuchni, spożywane w szkole albo zabierane do domu. To zarówno kompletne posiłki, jak też pożywne przekąski. Prowadząc kampanię

„1 LUBIĘ TO! = 1 POSIŁEK”, dzięki której każdy może pomóc, Fundacja Unilever pragnie równocześnie podnosić świadomość społeczną na temat zjawiska głodu na świecie. To pierwszy krok do tego, by przestało ono istnieć. W ten sposób prowadzona kampania pomaga wzmocnić zaangażowanie społeczne w walkę z głodem na świeciezgodnie z założeniami Planu „Życie w sposób zrównoważony” firmy Unilever.

Wszystkie projekty prowadzone przez Światowy Program Żywnościowy ONZ są ściśle nadzorowane przez organizację, co gwarantuje przejrzystość działań. Szkolne posiłki przekazane przez organizację dzięki pomocy Fundacji Unilever na pewno trafią do potrzebujących ich dzieci na całym świecie.

Fundacja Unilever,działająca w skali globalnej,jest kluczowym partnerem Światowego Programu Żywnościowego ONZ od 2007 roku. Wspierając finansowo największą na świecie organizację humanitarną, dotychczas przekazała 20 milionów dolarów na prowadzone przez nią projekty. Współpraca ze Światowym Programem Żywnościowym pomaga realizować jeden z ambitnych celów koncernu, jakim jest pomoc ponad miliardowi ludzi w realizacji działań zmierzających do poprawy ich zdrowia i samopoczucia.

Back to top