Toggle Szukaj

  1. Home
  2. ...
  3. Wiadomości o naszych markach
  4. Rexona Men Możesz:Więcej

Rexona Men Możesz:Więcej

Marka Rexona wprowadziła do sklepów Apple AppStore oraz Google Play nowatorski magazyn na tablety. To pierwszy tego typu magazyn wśród marek kosmetycznych w Polsce.

Unilever logo

Magazyn „Rexona Men MOŻESZ:WIĘCEJ” jest wyjątkowym, interaktywnym miesięcznikiem stworzonym specjalnie na tablety, który całą swoją zawartością pokazuje, że rzeczywiście „można więcej”.

Począwszy od okładki magazyn wciąga użytkownika w interakcję, pozwalając mu odkrywać więcej przez dotyk, przesuwanie palcem, oglądanie materiałów video oraz wędrówkę po interaktywnej mapie. Komunikuje się z użytkownikiem poprzez wielowarstwowy układ treści oraz „płynny” układ elementów, dostosowujący się automatycznie do orientacji ekranu.

„Według badań Gartnera, czytanie należy do najpopularniejszych czynności wykonywanych na tablecie. Urządzenia mobilne otwierają zupełnie nowe możliwości w komunikacji marki z konsumentem oraz oferują nowe narzędzia do głębszego zaangażowania użytkownika”– mówi Business Team Leader Deodorants & Signal, Poland and Baltics – Agnieszka Zychora.

Superbohaterem pierwszego numeru magazynu jest Kimi Räikkönen, mistrz Formuły 1, a tematem przewodnim „Więcej Adrenaliny”. Opowiadamy też historię Juniora i pokazujemy jego fenomenalne popisy taneczne. Treść w pozytywnie szalony i nakręcony sposób oddaje charakter produktów Rexona Men, podkreślając witalność marki, poczucie bezpieczeństwa przy wzmożonym wysiłku i wyjątkowych wyczynach zwykłych ludzi.

„Rexona Men MOŻESZ:WIĘCEJ” jest medium przekraczającym bariery: jest aplikacją i telewizją, jest Internetem i prasą. Odpowiada na przemianę dokonującą się w zachowaniu nowoczesnego konsumenta, oferując nowy poziom komunikacji z marką i produktami Rexona Men.

„Od dzisiaj marka Rexona Men w Polsce zostaje wzmocniona w ekosystemach mobilnych dedykowanych na tablety. Magazyn „Rexona Men Możesz:Więcej” prezentuje użytkownikom tabletów produkty marki w sposób atrakcyjny i spójny z całą komunikacją.”– mówi Brand Manager męskich dezodorantów – Dorota Błażejewska.

Natomiast Iwona Wojtaszewska - Digital Media Manager podkreśla, że“wprowadzenie na rynek cyfrowego produktu stworzonego na tablety jest dla Rexony naturalną konsekwencją strategii cyfrowej marki, zakładającej wykorzystanie mediów, mających potencjał do tego by prezentować konsumentom materiały z działań prowadzonych przez markę w atrakcyjny wizualnie i nowatorski sposób.”

Magazyn tworzony jest przez agencję Yellow Hat, specjalizującą się w kreowaniu interaktywnych produktów na tablety i smartfony oraz w konwersji tradycyjnych mediów i reklam na richmediowe formaty mobilne.

Magazyn jest dostępny w sklepach Apple AppStore oraz Google Play na tablety iPad oraz system Android. Jest całkowicie darmowy.

Back to top