Toggle Szukaj

  1. Home
  2. ...
  3. Kim jesteśmy
  4. Nasze logo

Nasze logo

Firma Unilever jest zaangażowana w rozpowszechnianie życia w sposób zrównoważony, a nasze logo jest wizualnym wyrazem tego zaangażowania. Każdy element ma bogate znaczenie i reprezentuje jakiś aspekt naszych wysiłków, by uczynić życie w sposób zrównoważony czymś powszechnym.

  • Wszystkie elementy tworzące logo firmy Unilever oznaczają coś ważnego w naszej działalności. Poznaj ich znaczenie.
  • Lody

    Przyjemność, radość, świeżość, deser, zabawa.
  • Dłoń

    Symbol czułości, opieki i potrzeby. Symbolizuje nasze zobowiązanie do pomagania ludziom w poprawie ich codziennych zwyczajów w zakresie zdrowia i higieny poprzez nasze marki i programy promujące zdrowie.
  • Włosy

    Symbol piękna, dobrego wyglądu i pewności siebie.
  • Usta

    Symbol komunikacji, otwartości i przejrzystości.
  • Spirala

    Symbolizuje naszą pasję dla dobrego smaku i gustu.
  • Ryba

    Przedstawia świeżą żywność, morze i zasoby naturalne.
  • Ubrania

    Symbol świeżego prania, dobrego wyglądu i pewności siebie.
  • Pszczoła

    Symbolizuje ducha wspólnoty naszych pracowników i nasze zobowiązanie do szukania innowacyjnych sposobów pracy, by zmniejszyć wpływ na środowisko naturalne.
  • Cząsteczki

    Odniesienie do nauki i naszego zobowiązania do poszukiwania nowych, innowacyjnych sposobów ulepszania życia naszych konsumentów.
  • Opakowanie

    Symbolizuje nasz wkład w doświadczenie konsumenckie i zobowiązanie do poszukiwania nowych, innowacyjnych opakowań, które będą lepsze dla konsumentów i naszej planety.
  • Przemiana

    Symbol dobrej zmiany, transformacji. Nasze zobowiązanie do poszukiwania sposobów prowadzenia działalności opartych na zrównoważonym rozwoju.
  • Fale

    Symbol czystości, świeżości i siły.
  • DNA

    Podwójna helisa, genetyczny zapis życia, i symbol silnego dziedzictwa pozytywnych zmian, które wciąż stanowi serce działalności biznesowej firmy Unilever.
  • Palma

    Zasób wymagający pielęgnacji, oznaczający nasz szacunek do świata przyrody: drzew, lasów, wzrostu, środowiska naturalnego.
  • Serce

    Symbol miłości, troski i zdrowia. Przedstawia nasze zobowiązania do pomocy ludziom w podejmowaniu małych, codziennych kroków w kierunku poprawy ich zdrowia i jakości życia.
  • Cykl

    Nieprzerwany cykl, który przedstawia naszą pracę w zakresie zmniejszania ilości odpadów związanych z utylizacją naszych produktów.
  • Słońce

    Nieskończone źródło światła i energia odnawialnej. Symbolizuje naszą pracę w zakresie poszukiwania innowacyjnych metod zmniejszania emisji gazów cieplarnianych w związku z naszymi produktami przez cały ich cykl życia.
  • Gołąb

    Symbol wolności, kompetencji i poczucia wartości.
  • Roślina

    Symbol świata przyrody, w którym mieszkamy. Oznacza nasze zobowiązanie do zmniejszania wpływu na środowisko na całej długości łańcucha wartości – począwszy od pozyskiwania surowców przez produkcję aż po sposoby, w jakie nasi konsumenci gotują nasze produkty i czyszczą, korzystając z nich.
  • Iskra

    Oznacza rolę firmy Unilever jako katalizatora zmian, dążącego do polepszania warunków bytowych ludzi, z którymi pracujemy na całym świecie – naszych dostawców, dystrybutorów i właścicieli gospodarstw.
  • Papryczka chili

    Jeden z wielu świeżych składników w naszych produktach. Oznacza nasze zobowiązanie do pozyskiwania surowców rolnych do naszych produktów w sposób zrównoważony.
  • Łyżka

    Symbol żywienia, próbowania i gotowania. Oznacza nasze zobowiązanie do ciągłego ulepszania smaku i wartości odżywczej naszych produktów spożywczych, aby miliony ludzi mogły cieszyć się pysznymi posiłkami i osiągnąć zdrowszą dietę.
  • Miska

    Miska apetycznie pachnącego jedzenia symbolizuje nasze zobowiązanie do zapewniania wysokiej jakości składników i zdrowych posiłków.
  • Kwiat

    Symbol delikatności, troski i szacunku do piękna – piękna naszych konsumentów i piękna przyrody.
Back to top