Toggle Szukaj

  1. Home
  2. O nas
  3. Kim jesteśmy
  4. Nasza historia

Nasza historia

Firma Unilever oparta jest na poczuciu celu, a wyjątkowe dziedzictwo do tej pory kształtuje naszą bieżącą działalność.

Część reklamy marki Blue Band w Indiach

Rozpowszechnianie życia w sposób zrównoważony

Unilever Archives

Historyczne miejsce dla Unilever – Port Sunlight

Firma Unilever oparta jest na poczuciu celu, a wyjątkowe dziedzictwo do tej pory kształtuje naszą bieżącą działalność.

W latach 90. XIX wieku, William Hesketh Lever, założyciel Lever Brothers, spisał swoje pomysły dotyczące mydła Sunlight Soap – rewolucyjnego produktu, który pomógł rozpowszechnić dbanie o czystość i higienę w wiktoriańskiej Anglii.

Mydło to miało „sprawić, że czystość będzie czymś powszechnym; ułatwić pracę kobietom, wspierać zdrowie i przyczyniać się do poczucia atrakcyjności, tak aby życie ludzi używających naszych produktów było bardziej radosne i satysfakcjonujące”.

To poczucie celu i misji od zawsze było częścią kultury firmy Unilever. W XXI wieku nadal pomagamy ludziom dobrze wyglądać, dobrze się czuć i wyciągać z życia jak najwięcej – a naszym celem jako firmy jest „sprawić, że życie w sposób zrównoważony będzie czymś powszechnym”.

Zapoznaj się z osią czasu, aby dowiedzieć się więcej o naszej historii.

Back to top